معاون بهداشتی علوم پزشکی استان اردبیل گفت: به زودی 16 خانه بهداشت روستایی در استان اردبیل به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بابک نخستین، معاون بهداشتی علوم پزشکی استان اردبیل با اذعان به اینکه به زودی ۱۶ خانه بهداشت روستایی دیگر به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: فعالیت خانه‌های بهداشت منجر به ترویج عدالت در ارائه خدمات درمانی در مناطق محروم و روستایی است.

وی از فعالیت ۵۳۴ خانه بهداشت در استان اردبیل خبر داد و گفت: خانه‌های بهداشت با هدف دسترسی آسان به خدمات بهداشتی در روستاها دایر شده است.

معاون بهداشتی علوم پزشکی استان اردبیل افزود: تمامی به ورزان مستقر در خانه‌های بهداشت به طور مداوم آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند و در خود استان توسعه خانه‌های بهداشت از برنامه‌های علوم پزشکی است.

نخستین همچنین به فعالیت ۵۷ مرکز جامع سلامت روستایی اشاره کرد و افزود: تلاش بر این است دسترسی روستاییان به خدمات بهداشتی و درمانی تسهیل شود.

وی تأکید کرد: به ویژه در طرح تحول نظام سلامت به این مهم توجه ویژه شده و گسترش خدمات درمانی با رویکرد توجه ویژه به مناطق محروم همراه است.

وی همچنین به کاهش پرداختی روستاییان در طرح تحول سلامت  اشاره کرد و افزود: این مهم منجر به افزایش رضایت از خدمات درمانی شده است.

انتهای پیام/ح

فعالیت ۵۷ مرکز جامع سلامت روستایی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.