امام جمعه شهرستان خمین دهه مبارک فجر را فرصتی برای تشریح خدمات ۴۰ ساله به مردم دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان خمین در جلسه هماهنگی دهه مبارک فجر این شهرستان گفت: مراسم دهه فجر خودجوش و مردمی است و اقشار مختلف در این ایام با مشارکت در برنامه‌ها حمایت قاطع و علاقه خود را به نظام اسلامی نشان می‌دهند و مسئولان هم باید با گزارش شفاف عملکرد ۴۰ ساله خدمات به بار نشسته را به خوبی برای مردم تشریح کنند.

حجت الاسلام حسینی افزود: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای بازگویی دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و مسئولان باید به بهترین شکل در این راستا دین خود را به نظام اسلامی ادا کنند.

وی اضافه کرد: در شرایط حساس کنونی که دشمن توطئه‌هایی علیه انقلاب طراحی می‌کند برنامه‌های دهه فجر باید با شکوهتر از هرسال برگزار شود.

ساداتی فرماندار خمین هم در ادامه این جلسه گفت: ۲۵۰ برنامه متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و اقتصادی برای دهه فجر خمین تدارکدیده شده است.
ساداتی با بیان اینکه حضور پررنگ مردم در برنامه‌های دهه فجر امسال محسوس است، افزود: ویژه برنامه‌های دهه فجر در استان مرکزی از بیت تاریخی امام خمینی (ره) در خمین با برگزاری شورای اداری و با حضور نماینده، ولی فقیه، استاندار و مدیران اجرایی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام / ج

سخنان امام جمعه شهرستان خمین درباره دهه مبارک فجر

برچسب ها: دهه فجر ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.