مدیر کل روابط عمومی راه آهن خبر داد:

تمام مسیرهای ریلی باز هستند/حرکت با تاخیر قطارهای مسافری در بارش شدید برف

سکری گفت: هیچ قطاری برون شهری از برنامه سفر حذف نشده و تنها به دلیل کاهش دید، حرکت قطارها کمی با تاخیر انجام می‌شود.

هیج یک از برنامه های سفر قطارها حذف نشده است/ پذیرش قطار به داخل ایستگاه ها با تاخیر انجام می شودصادق سَکری مدیرکل روابط عمومی راه آهن در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با وجود برف و کولاک شدید تمامی قطارها با تلاش همکاران اعزام شده اند.

وی افزود: هیچ قطاری برون شهری از برنامه سفر حذف نشده و تنها به دلیل کاهش دید و شرایط سخت پذیرش قطارها به ایستگاه ها با تاخیر انجام می شود.

مدیرکل روابط عمومی راه آهن تاکید کرد: از تمامی مسافران با توجه به شرایط ایجاد شده و تاخیر در پذیرش قطارها تقاضا می‌کنیم کمی صبور باشند.

سکری تصریح کرد: با توجه به بسته شدن تمامی راه های مواصلاتی تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که قطاری از برنامه حذف نشود.

مدیرکل روابط عمومی راه آهن در مورد قطارهای محلی بین شهری نیز گفت: بیشتر قطارهای محلی، حتی با وجود نداشتن مسافر، در حال اعزام هستند و ممکن است در برخی از مناطق، قطارها یکی در میان اعزام شوند.

سکری در خاتمه یادآور شد: مسافران برای اطلاع دقیق از وضعیت تاخیر قطارها و  زمان حرکت قطارها با شماره تماس ۵۱۴۹ صدای مسافر تماس بگیرند.

انتهای پیام/

هیچ قطاری برون شهری از برنامه سفر حذف نشده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار