فرمانده انتظامی استان همدان گفت: محموله ۷۲۰ کیلوگرمی تریاک طی عملیاتی مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و کرمانشاه شناسایی و توقیف شد.

کشف محموله 720 کیلویی تریاک در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان افزود: با اشراف اطلاعاتی کامل بر روی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر فعال در استان های غربی کشور که محموله خود را در استان همدان توزیع می کردند تیمی از پلیس استان بررسی به منطقه اعزام شد.

 وی با اشاره به اینکه  در این بررسی ها مشخص شد باند مذکور قصد انتقال یک محموله سنگین مواد مخدرازنوع تریاک را به غرب کشور داشتند، ادامه داد: این محموله سنگین موادمخدر قرار بود تا با یک کامیون به غرب کشور منتقل شود.

 سردار کامرانی صالح با بیان اینکه  پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه نیز در راستای شناسایی این محموله بزرگ موادمخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان را همراهی می کرد، اظهار داشت: با همکاری اطلاعاتی هدفمند، هوشمندانه و دقیق پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان و کرمانشاه محموله مواد مخدر شناسائی و در یک عملیات ضربتی توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: از این باند موادمخدر شناسایی شده به مقدار 720 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.

 کامرانی صالح اضافه کرد: با شناسایی و توقیف این محموله یک نفر از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر دستگیر و تلاش در خصوص دستگیری سایر متهمین ادامه دارد.

انتهای پیام/ج

کشف محموله مواد مخدر در همدان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار