سینکی گفت: صنعت برای بقا باید از بیرون مورد حمایت قرار گیرد، به همین سبب برای توسعه آن نیازمند یافتن بازار توانمند هستیم.

 ///به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن یونس سینکی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست خبری امضا تفاهم نامه میان سازمان صنایع کوچک و متوسط، اتاق اصناف، وزارت صنعت معدن و تجارت اظهار کرد: مشکل اصلی نوع نگرش مسئولان به چگونگی برون رفت از مشکل پیش رو بوده این امر خود مسئله ای است که در حال حاضر با آن مواجه هستیم.

وی در این راستا بیان کرد: بیش از آنکه وقت صرف برنامه ریزی برای آینده شود، زمان هزینه خروج از مشکلات شده و این موضوع هم دیگر مشکلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون وزیر صنعت معدن تجارت همچنین ادامه داد: برنامه ریزی 4 ساله برای وضعیت صنعت کشور با توجه به شاخص ها صورت گرفت تا متوجه اینکه چه اقداماتی باید در این مدت صورت گیرد باشیم، همچنین اسیر تمرکز خروج از مشکلات موجود نشویم.

این مقام مسئول افزود: مسئول برنامه ریزی برای آینده اجتماعی کشور هستیم، در حال حاضر یک توسعه یافتگی در اقتصاد اتفاق افتاده که باید دست صنوف سنتی را در این خصوص به منظور حرکت در این راستا بگیریم.

سینکی با اشاره به اینکه توسعه یافتگی در زمینه تجارت الکترونیکی صورت گرفته که نیازمند فکر و بررسی بوده است، بیان کرد: با توجه به اینکه 470 هزار واحد تولیدی صنفی در کشور وجود دارد بهترین راه خروج از مشکلات، تحویل سهام تجارت الکترونیکی به خود صنوف سنتی خواهد بود.

وی مطرح کرد: سیاست اقتصاد با گذشته تغییر کرده است،  به طوریکه در اقتصاد 20 سال گذشته، صنعت برای بقا بر منابع مالی خود تکیه می‌کرد، اما در حال حاضر باید از بیرون مورد حمایت قرار گیرد، به همین سبب برای توسعه صنعت ابتدا نیازمند یافتن بازار توانمند هستیم.

این مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: افراد دیگر با رویکرد تولید کالای با کیفیت به سراغ یافتن بازار نمی روند، بلکه ابتدا نیاز بازار را بررسی کرده سپس درصدد تولید کالا بر می آیند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار