مظاهریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

کسر پنج درصد مبلغ حق نظارت مهندسان لغو شد

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: پنج درصد از حق‌ نظارت مهندسان ناظر حذف نمی‌شود و هیچ یک از تشکل‌های مهندسی و یا سازمان حق مخالفت با آن را ندارند.

کسر پنج درصد مبلغ حق نظارت مهندسان لغو شدحامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار  مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه حذف پنج درصدی حق‌ نظارت مهندسان ناظر هیچ اثری در کاهش یا افزایش کیفیت ساخت و ساز ندارد، اظهار کرد: مهندسان باید براساس خدماتی که ارائه می‌دهند مالک کل پول خود باشند و هزینه‎ای به نظام مهندسی پرداخت نکنند.

وی در ادامه افزود: طبق بخش نامه وزیر راه و شهرسازی از امروز (سه‌شنبه 10بهمن) پنج درصد از حق‌ نظارت مهندسان ناظر حذف نمی‌شود و هیچ یک از تشکل‌های مهندسی و یا سازمان حق مخالفت با آن را ندارند.

مظاهریان تأکید کرد: لغو این قانون از سوی وزیر راه و شهرسازی به معنای افزایش  پنج درصدی حقوق مهندسان ناظر است و باعث افزایش انگیزه آنها در حوزه ساخت وساز می‌شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی با تأکید براینکه دولت در انجام کار خود جدی است، گفت: تمامی پیش‌بینی‌های لازم انجام و به طور کامل کنترل شده است.

مظاهریان تصریح کرد: از تمامی مشاوران و مسئولان دستورات لازم گرفته و از مراجع مختلف بخش نامه‌های لازم دریافت شده است، در نتیجه هیچ شبه ای در اجرای آن وجود ندارد.

وی در پایان گفت: سازمان نظام مهندسی و تشکل‌های مهندسی ملزم به رعایت قانون در اجرای این بخشنامه هستند.

انتهای پیام/

سازمان نظام مهندسی ساختمان ملزم به رعایت قانون است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار