رئیس شبکه دامپزشکی خوسف از افتتاح دو طرح کلینیک و مرکز مایه کوبی و داروخانه دامپزشکی در شهرستان خوسف خبر داد.

دکتر محمودی رئیس شبکه دامپزشکی خوسف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت:با افتتاح دو طرح کلینیک و مرکز مایه کوبی و داروخانه دامپزشکی،شهرستان خوسف دارای دو داروخانه و دو مرکز کلینیک و مایه کوبی می شود که در مجموع چهار دامپزشک در این حوزه فعالیت خواهند کرد.


وی از شرایط مطلوب واگذاری مسئولیت به بخش خصوصی خبر داد و افزود:در حال حاضر پنج دامپزشک و پنج کاردان دامپزشک در سطح شهرستان در حال فعالیت هستند.


دکتر محمودی گفت:شهرستان خوسف با جمعیت دامی دو هزار و 350 رأس دام سنگین و یکصد و 5 هزار رأس دام سبک و همچنین پتانسیل بالای پرورش شتر و جمعیت شتر در این شهرستان، بستر مناسبی برای فعالیت بخش خصوصی ایجاد کرده است و همچنین با وجود 74 واحد طیور صنعتی شرایط کار برای دامپزشکان فراهم آمده است.


رئیس شبکه دامپزشکی خوسف افزود:از ابتدای سال تاکنون بیش از 200 مورد بازدید از عملکرد مسئولان فنی در بخش خصوصی صورت گرفته است و بر این باور هستیم که فراهم نمودن بستر کار برای بخش خصوصی در کنار حمایت از این مراکز باید نتیجه بخش خدمات بهتر و با کیفیت تر به بهره برداران این بخش شود و رضایت فعالان عرصه دام و طیور از شاخص های ارزیابی عملکرد بخش خصوصی محسوب می شود.


وی گفت:در آینده نزدیک شهرستان خوسف دارای کشتارگاه دام و طیور خواهد شد که در حال حاضر موافقت اصولی برای این واحدها صادر شده است و انتظار می رود کشتارگاه دام صنعتی با ظرفیت کشتار گوسفند و بز،گاو،شتر و شترمرغ باشد که از این حیث در استان و حتی شرق کشور منحصر به فرد شود
انتهای پیام/غ

کشتارگاه دام و طیور در آینده ای نزدیک در شهرستان خوسف

برچسب ها: دامپزشکی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.