مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد از افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی فرهنگیان در هفته سلامت سال 97 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مراحل تحویل موقت مرکز خدمات جامع سلامت شهر و روستایی فرهنگیان با حضور مهندس بنیادی و کارشناسان دایره فنی دانشگاه و مسئول عمران شبکه بهداشت و درمان مهاباد که عملیات عمرانی آن به پایان رسیده انجام گرفت.
دکتر مرزنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: از اهداف طرح تحول سلامت فراهم نمودن دسترسی تمامی جمعیت ساکن حاشیه شهرها، سکونت گاه های غیررسمی به خدمات پایه سلامت، برقراری عدالت در سلامت و ارتقاء وضعیت سلامت جسمی، روانی و اجتماعی آنان و کلیه روستائیان عزیز، ایجاد فضای بهتر و بیشتر برای گیرندگان خدمات و افزایش رضایت مندی آنان از خدمات سلامت می باشد.
وی افزود:  فضای فعلی مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی فرهنگیان به مساحت زیربنای 300 متر مربع می باشد و ارائه خدمات سلامت به شهروندان در فضای فیزیکی غیر استاندارد انجام می شود.
دکتر مرزنگ گفت: فضای فیزیکی جدید احداث شده دارای مساحت 980 مترمربع و در دو طبقه و 100 متر فضای دیوار و محوطه با اعتبار 12 میلیارد و 350 میلیون ریال احداث شده است که دارای بیش از 20 اتاق ، فضای مناسب برای آزمایشگاه ، داروخانه ، سالن آموزشی و دندانپزشکی می باشد.
وی گفت: این پروژه پس از تجهیز وسایل و ملزومات و تجهیزات پزشکی ،انشعابات آب ،برق،گاز و تلفن آماده بهره بردای می شود. که در آینده نزدیک این امر تحقق خواهد یافت.
مرزنگ اظهار داشت: پروژه فوق در پایان دی ماه به شبکه بهداشت و درمان مهاباد تحویل موقت شده و شرکت طرف قرار داد به مدت 10 روز از زمان تحویل پروژه فوق می بایست در جهت رفع نواقص احتمالی در پروژه اقدام نماید.
مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در پایان یاد آور شد: این مرکز با داشتن 2 پایگاه سلامت شهری و 4 خانه بهداشت و 13 قمر به جمعیت بیش از 34هزارنفری مردم شهر و روستا خدمات سلامت ارائه می نماید.

انتهای پیام/ح

 افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.