مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از اجرای طرح تامین مالی خرد در روستاها در راستای تقویت کسب و کارهای کوچک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهزاد ستاری ، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: در روستاهایی که طرح تامین مالی خرد اجرا شده است، نتیجه بخش بوده و شاهد رونق اقتصادی روستاها بودیم.

وی عنوان کرد:هدف اصلی برنامه تامین مالی خرد تقویت کسب و کارهای کوچک در روستاها است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه این برنامه برای بار نخست در سال 94 در مشگین‌شهر اجرا شد، افزود: در سطح استان در 4 شهرستان این طرح اجراء شده و از امروز این طرح در گرمی مغان اجرایی خواهد شد.

ستاری بیان کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی از روستاها، توانمندسازی زنان، کاهش فقر نسبی، ایجاد و افزایش توان کار و کمک به ارتقای پس‌انداز خانوار از جمله اهداف این برنامه است.

وی اضافه کرد: بسط عدالت اجتماعی از طریق فراهم سازی زمینه دسترسی قشر کم درآمد فاقد ضامن به تسهیلات بانک‌های عامل از دیگر اهداف اساسی برنامه تامین مالی خرد است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اقدام مشارکتی را پایه و اساس اجرای این طرح دانست و گفت: در این طرح همه اعضا در قالب گروه‌هایی برای اجرای اهداف برنامه و دریافت تسهیلات و ایجاد کسب و کارهای کوچک با یکدیگر پیش می‌روند.

ستاری گفت: این سازمان اهداف اصلی خود را کاهش آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهرها و روستاها قرار داده و اجرای برنامه تامین مالی خرد در شهرستان‌ها نیز بر این اساس مورد تاکید بهزیستی استان است.

انتهای پیام/ح

اقدام مشارکتی پایه و اساس اجرای طرح تامین مالی خرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.