مراسم استقبال نمادین از ورود امام خمینی(ره) به ايران اسلامی در دوازدهم بهمن 1357، صبح امروز پنجشنبه با حضور جمع زيادی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در فرودگاه شهید صدوقی یزد برگزار شد.

آغازمراسم نمادین استقبال از امام(ره) در فرودگاه یزدبه گزارش خبرنگار حاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سردار جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم نمادین استقبال از امام(ره) در فرودگاه یزد، امام خمینی (ره) را شخصیتی فراتر از زمان خود بیان کرد و گفت: گورباچف رئیس جمهور شوروی سابق پس از فروپاشی اتحادیه جماهیر شوروی در بیان شخصیت امام خمینی می گوید امام(ره) فراتراز زمان و مکان بود.

سردار جمیری افزود: انقلاب ما ازسوی امام (ره)به صورت هدفمند پایه گذاری شد و امروز وظیفه همه ما این است که پشت سر ولایت فقیه حرکت کرده و زمینه های ظهور امام عصر(عج) را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: باید امروز هم به خودببالیم که شخصیتی رهبری این کشور را برعهده دارند که همه دشمنان نظام بر درایت و آینده نگری سیاسی ایشان معترف هستند.

اجرای سرود ازسوی گروه سرود عاشقان ولایت،پخش کلیپ و انجام رژه موتوری از برنامه های جانبی این مراسم بود.

ویژه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب  اسلامی تا 22 بهمن ماه با انجام هفت هزار برنامه در استان پیگیری می شود.

حضرت امام خمینی پس از سال ها دوری از کشور در میان پرشور ترین استقبال تاریخی در ساعت 9 و 36 دقیقه روز 12 بهمن ماه 1357 با هواپیمای جمبوجت خطوط هوایی فرانسه با پرواز اختصاصی وارد تهران شدند.

 انتهای پیام/ ی

مراسم استقبال نمادین از ورود امام خمینی(ره) به ايران اسلامی دریزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.