سرهنگ ناصری خبر داد

سارق انباری‌ مجتمع‌های مسکونی شمال تهران دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد، از دستگیری سارق حرفه‌ای انباری مجتمع‌های مسکونی منطقه یوسف آباد خبر داد.

سارق انباری‌ مجتمع‌های مسکونی شمال تهران دستگیر شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ احمد ناصری رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت انباری‌های مجتمع‌های مسکونی در محدوده‌های یوسف آباد و جهان آرا، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تحقیقات گسترده و انجام اقدامات اطلاعاتی، مشخص شد که یک سارق حرفه‌ای با استفاده از غفلت شهروندان و اهالی مجتمع‌های مسکونی در بستن در مجتمع یا پارکینگ، وارد مجتمع شده و پس از تخریب قفل در‌های انباری‌های واقع در پارکینگ اقدام به سرقت می‌کند.

سرهنگ ناصری، عنوان داشت: جزییات پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور بازداشت متهم و شناسایی و بازرسی از مخفیگاه وی صادر شد و تیم‌های عملیاتی ضمن انجام تعقیب و مراقبت‌های مکرر در پی دستگیری سارق برآمدند.

کلانتر ۱۲۵ یوسف آباد، تصریح کرد: چند ساعت بعد طی تعقیب و مراقبت‌های انجام شده مخفیگاه این متهم در همان محدوده شناسایی شده و طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از انباری مجتمع‌های مسکونی اعتراف کرد و طی آن به ۲۵ فقره سرقت از انباری و منازل شهروندان اقرار کرد و پس از تکمیل پرونده به پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد.

گفتنی است، در بازرسی از مخفیگاه این متهم تعدادی لوازم و اموال مسروقه کشف و ضبط که پس از شناسایی مالکانشان به آن‌ها بازپس داده شد.

انتهای پیام/

دستگیری سارق انباری مجتمع های مسکونی شمال تهران

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار