مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما به قهرمانی نزدیک شده است و به همین دلیل بازیکنان سرود قهرمانی می‌خوانند.

پیروانی: تیم پرسپولیس به قهرمانی نزدیک شده است/ جایگزین‌های طارمی عملکرد خوبی دارندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: بازی خوبی بود و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم. به هواداران، بازیکنان و مسئولان باشگاه تبریک می‌گوییم که توانستیم به قهرمانی نزدیک شویم. بازیکنان سرود قهرمانی می‌خوانند، چون شاد هستند. امیدوارم قهرمان شویم.۸ بازی داریم و همه را برای پیروزی می‌رویم. همه بازی‌ها برای ما حکم دربی و فینال را دارد. من چند روز پیش گفتم که بهترین تیم ایران و آسیا هستیم که برخی خرده گرفتند. اعتقاد من این است که حمایت هواداران بزرگترین افتخار تیم ماست.

او درباره اینکه آیا ممکن است که به علت اختلاف امتیاز زیاد با تیم دوم، در دیدار‌های آینده شاهد تغییر در ترکیب پرسپولیس بود، گفت: این بحث فنی است و باید برانکو نظر بدهد. البته تیم خوب، پرمهره و قهرمان هستیم و برانکو هر تصمیمی بگیرد به نفع تیم است.

صحبت‌هایی مبنی بر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی شده است

مدیر تیم پرسپولیس بیان کرد: صحبت‌هایی شده که قسمت دوم پنجره نقل و انتقالاتی مقداری باز شود، اما با همین بازیکنان هم می‌توانیم نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا بگیریم.

بازیکنان از خدایشان است در پرسپولیس بمانند

پیروانی درباره صحبت‌های گرشاسبی مبنی بر شیطنت افرادی برای جدایی بازیکنان حال حاضر پرسپولیس از این تیم تصریح کرد: من می‌گویم که روال عادی است که با درخشش بازیکنان ما به دنبال آن‌ها باشند. اما بدانید که بازیکنان از خدایشان است که در این تیم بمانند. بهترین تیم ایران و آسیا پرسپولیس است.

او درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس قصد شکایت از طارمی را دارد، بیان کرد: طارمی برای باشگاه پرسپولیس زحمت کشیده و برای او آرزوی موفقیت داریم. بازیکنان جایگزین هم به خوبی جای او را پر کرده‌اند.

مدیر تیم پرسپولیس درباره حواشی احتمالی که می‌تواند پیرامون این تیم باشد، اظهار کرد: تیم بزرگ آسیب‌های زیادی می‌بیند، اما مطمئن باشید با اقتدار پیش می‌رویم تا این آسیب‌ها تاثیرگذار نباشد.

پیروانی در پایان درباره موقعیت‌های فراوانی که بازیکنان پرسپولیس در این دیدار از دست دادند، خاطر نشان کرد:روی این موضوع بیشتر کار می کنیم تا در این زمینه بهتر شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار