رییس شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود از انجام بازرسی مشترک از کبابی‌ها و رستوران‌های شهر جوانرود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛امیری رییس شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود گفت: گروه‌های بازرسی و کنترل بهداشتی بازرسی کارشناسان دامپزشکی ازرستوران‌های شهر جوانرودشبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود در راستای ارتقای بهداشت عمومی، کنترل بهداشت گوشت، حفظ سلامت شهروندان و همچنین ممانعت از کشتار‌های غیرمجاز اقدام به بازدید و نظارت از رستوران ها، کبابی‌ها و قصابی‌ها کردند.

امیری افزود: در این بازرسی‌ها تذکرات لازم به متصدیان واحد‌های عرضه مواد غذایی گوشتی درتهیه فرآورده مصرفی از مراکز عرضه مجاز شهرستان و توصیه‌های بهداشتی در خصوص نحوه نگهداری و چگونگی عرضه مواد خام دامی به آن‌ها ارائه شد.

وی با اشاره به بازدید‌های مستمر و ادواری توسط کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود از مراکز تهیه و عرضه فرآورده‌های خام دامی، هدف از اجرای این بازدید‌ها را تامین امنیت غذایی و سلامت فرآورده‌های دامی مصرفی شهروندان عنوان کرد.

وی با تاکید بر اهمیت گزارش‌های مردمی در کشف تخلفات بهداشتی و برخورد با متخلفانی که سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند از آن‌ها خواست تا هرگونه گزارش، انتقاد و پیشنهاد خود را از طریق شماره تماس چهاررقمی ۱۵۱۲ و نیز سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با کارشناسان اداره کل دامپزشکی در میان بگذارند.

 انتهای پیام/ز

بازدید‌های مستمر از مراکز تهیه و عرضه فرآورده‌های خام دامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.