نیاز تامین منابع مالی برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس اهواز

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از نیاز به منابع مالی برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سردار محمد علی‌پور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ما به‌دنبال این هستیم که موضوع دفاع مقدس را در استان به جایی برسانیم که برای نسل‌های بعد تبیین و ماندگار شود و ازاین‌رو به کار تولیدی رو آورده‌ایم که بهترین کار تولیدی نشر کتاب است و به همین خاطر با نهاد کتابخانه‌ها جلسات متعددی برگزار کردیم.

وی بیان داشت: امروز هم در این راستا تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردیم و امیدواریم تصمیماتی که گرفته می‌شود عملیاتی شود و از تمام ظرفیت‌های استان در همین رابطه استفاده شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: بزرگ‌ترین مشکل پروژه موزه دفاع مقدس زمین آن بود که حل شد و پس‌ازآن بحث طراحی و معماری آن بود که حدود 2 سال طول کشید و امروز دیگر معماری آن تمام‌ شده است و طی جلسه ای که دیروز با استاندار داشتیم قول دادند که مبلغی را برای آغاز پروژه به ما بدهند تا ما کار ساخت را شروع کنیم.

وی افزود: ما چنانچه همین امروز منابع تأمین شود کار را شروع می‌کنیم و این نیاز به پیگیری بیشتر استاندار و پیگیری ملی دارد و منتظریم منابع مالی تأمین شود تا به‌زودی پیمانکار تعیین‌شده و عملیات ساخت موزه دفاع مقدس آغاز شود.

انتهای پیام/م

ساخت باغ موزه دفاع مقدس اهواز نیازمند تامین منابع مالی است

برچسب ها: دفاع مقدس ، موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار