در ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی طرح احداث ساختمان اورژانس بین راهی در حسین آباد دشتروم کلنگ زنی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  فرمانده سپاه فتح استان گفت: این ساختمان در ادامه طرح‌هایی احداث می‌شود که سپاه فتح ۵۰ درصد هزینه‌های آنرا تامین می‌کند.

سردار بوعلی افزود: مشارکت سپاه در اجرای طرح‌های عمرانی با هدف تسریع در خدمت رسانی به مردم صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: این طرح هم با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در یکی از پر ترددترین محور‌های ارتباطی استان اجرا می‌شود که نقش مهمی در خدمات رسانی به مردم خواهد داشت.

سردار بوعلی همچنین از اجرای ۳۲ طرح محرومیت زدایی توسط سپاه فتح در نقاط مختلف استان خبر داد و افزود: احداث خانه عالم، طرح‌های خدماتی، بهداشتی و ساخت مسجد از جمله این طرح هاست.

وی با بیان اینکه سپاه با هدف محرومیت زدایی طرح‌های دیگری از جمله طرح کرامت را در دستور کار قرار داده است اضافه کرد: در این طرح اولویت نیاز‌ها در مناطق محروم استان شناسایی و در قالب طرح‌های عمرانی رفع می‌شوند.

بوعلی با اشاره به اینکه علاوه بر ظرفیت سپاه برای اجرای به موقع این طرح‌ها از ظرفیت سایر دستگاه‌ها هم استفاده می‌شود افزود: فرمانداری‌های گهگیلویه، گچساران و بویراحمد و دانشگاه علوم پزشکی در این طرح‌ها مشارکت می کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد همچنین از مشارکت بانک انصار برای ساخت سه مرکز خانه بهداشت خبر داد و افزود: ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای ساخت این طرح‌ها هزینه می‌شود.

کناری فرماندار بویراحمد هم درحاشیه کلنگ زنی اورژانس بین راهی حسین آباد دشتروم از مشارکت ۵۰ درصدی دولت برای تحقق اهداف عمرانی سپاه فتح خبر داد.

ایلامی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هم گفت: این دانشگاه همه تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز این مراکز را تامین می‌کند.

انتهای پیام/ش

آغاز احداث ساختمان اورژانس بین راهی دشتروم

برچسب ها: دهه فجر ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.