درخشش انقلاب اسلامی در دل تاریکی‌های ظلمت و جنایت

امام جمعه ابرکوه گفت: انقلاب اسلامی ایران نوری بود که بارقه رحمان را در قلوب مستضعفین و ملت‌های رنج دیده و ستم کشیده روشن کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه با اشاره به نقش برآب کردن توطئه‌های دشمنان با اتحادوهمدلی ملت ایران گفت: امام خمینی (ره) با مبارزات خود ملت ایران را از زیر بار ظلم و ستم استکبار نجات دادند.

حسینی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردخون هزاران شهید و هزاران جانباز و فداکار آزاده و ایثارگری است که در راه این انقلاب تلاش کردند.

امام جمعه ابرکوه گفت:پیروزی انقلاب اسلامی معجزه الهی است که به واسطه هدایت‌های امام خمینی (ره) و با تکیه بر حرکت خروشان ملت ایران به ثمر رسید.

وی بابیان اینکه امام خمینی (ره) درس آزادی و آزادگی را به تمامی آزادیخواهان جهان آموزش داد تصریح کرد: انقلاب اسلامی به الگویی تمام عیار برای تمامی کشور‌های آزادیخواه جهان تبدیل شده و توانسته بسیاری از توطئه‌های استکبارجهانی را خنثی کند.

امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: ملت ایران با شکوه خاصی در پیروی از منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درراهپیمائی ۲۲ بهمن توطئه‌های استکبارجهانی را نقش برآب خواهند کرد.

انتهای پیام/ ا

انقلاب اسلامی ایران، نوری در دل تاریکی بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.