ساعاتی پیش تلگرام نسخه 4.8 را منتشر کرد که به این نسخه امکان استریم ویدیو و موسیقی، حالت شب خودکار و پخش شناور ویدیو اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعاتی پیش تلگرام نسخه 4.8 پیام رسان خود را منتشر کرد که هم اکنون در فروشگاه های نرم افزار اندروید و آی او اس در دسترس قرار دارد. این در نسخه تغییرات بسیاری از قبیل امکان استریم ویدیو و موسیقی، حالت شب خودکار و پخش شناور ویدیو ایجاد شده که در ادامه به آن ها می پردازیم.

استریم موزیک و ویدئوها

با اضافه شدن این قابلیت دیگر لازم نیست برای گوش دادن و تماشای موزیک و ویدئوها آنها را به طور کامل دانلود کنید. قابلیت استریم اجازه می دهد تا حتی با مقدار کمی از دانلود فایل، کاربر بتواند محتوای دریافت شده را مشاهده کند.

تغییرات نسخه 4.8 تلگرام؛ امکان استریم ویدیو و موسیقی، حالت شب خودکار و پخش شناور ویدیو تغییرات نسخه 4.8 تلگرام؛ امکان استریم ویدیو و موسیقی، حالت شب خودکار و پخش شناور ویدیو

حالت شب خودکار

شاید هنگام شب نور زیاد گوشی چشم شما را اذیت کند. قابلیت اضافه شده به کاربر این امکان را می دهد تا پوسته تلگرام را به رنگ تیره تغییر دهید تا از چشم‌تان محافظت کنید. تلگرام برای تغییر پوسته امکان برنامه ریزی را نیز قرار داده تا با تعیین زمان پوسته به رنگ تیره تغییر کند و با اتمام زمان دوباره به حالت عادی باز گردد.

 تغییرات نسخه 4.8 تلگرام؛ امکان استریم ویدیو و موسیقی، حالت شب خودکار و پخش شناور ویدیو

لاگین درسایت ها به وسیله تلگرام

با این قابلیت می توانید به کمک تلگرام در سایت های دیگر وارد حساب کاری‌تان شوید. به این صورت که یک بار اطلاعات کاربری خود را در تلگرم وارد می کنید و در سایت هایی که تلگرام از آن ها پشتیبانی می کند تنها با چند کلیک وارد شوید. بعد از این کار، در صورت فشردن دکمه Accept، تلگرام نام، نام کاربری و تصویر پروفایلتان در پیام رسان را به وبسایت مورد نظر می فرستد.

 تغییرات نسخه 4.8 تلگرام؛ امکان استریم ویدیو و موسیقی، حالت شب خودکار و پخش شناور ویدیو

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار