سیمای خراسان جنوبی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به صورت آزمایشی 24 ساعته می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ آینه دار مدیرکل صدا وسیمای خراسان جنوبی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : 24 ساعته شدن سیمای خراسان جنوبی مهمترین رویداد فرهنگی استان در سال جاری خواهد بود.


وی افزود : شبکه استانی خراسان جنوبی با اینکه تازه تاسیس است و عمر کوتاهی دارد اقدامات 24 ساعته شدن این شبکه طی ماه های اخیر انجام شد و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به صورت آزمایشی محقق می شود و در نیمه اول اسفند به صورت رسمی آغازبه کار می کند.


آینه دار گفت : رسانه ملی با محوریت دین ، امید ،  اخلاق و آگاهی کار رسانه ای خود را انجام می دهد و این 4 محور شاخص برنامه های صداوسیما در تمام حوزه ها است.


مدیرکل صدا وسیمای خراسان جنوبی افزود : یکی از اهداف سازمان صداوسیما این است که هر استان در کشور باید دارای شبکه استانی مستقل در حوزه صدا و یک شبکه استانی مستقل در حوزه ی سیما باشد که توسط پتانسیل خود استان انجام شود.


وی اظهار کرد : فراهم کردن زیرساخت های 24 ساعته شدن شبکه استانی از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در حال انجام است.


آینه دار اضافه کرد : برنامه زنده صبح خاوران ، برنامه ورزشی یک ساعته در جهت توسعه ورزش استان ، بخش خبری جدید  ساعت 11 ، برنامه ترنم درجهت توجه به حوزه ی هنری ، برنامه های پرسمان و بازتاب در جهت پیگیری مشکلات مردمی و برنامه ی جلوه ی نیاز از جمله برنامه های متنوعی است که به کنداکتور پخش سیما اضافه می شود.


مدیرکل صدا وسیمای خراسان جنوبی گفت : تمام 24 ساعت با تولیدات مرکز به تنهایی پر نمی شود و ما علاوه بر 1200 ساعت برنامه های آرشیو خود استان که بازنگری شده ، 800 ساعت برنامه آرشیو از تولیدات استان های دیگر کمک گرفته شده است.

وی از سایر رسانه ها خواست تا با نقد درون خانوادگی باعث رشد و تعالی همدیگر شویم.

خبر ساعت 20 نیز با فرمت جدیدی از قاب تصویری روی آنتن می رود.

سیمای محلی خراسان جنوبی آبان ماه 86 آغاز به کار کرد و ،شبکه استانی در تیرماه 89 افتتاح رسمی شد و در اردیبهشت ماه 96 به 16 ساعت پخش رسید و با توجه به پتانسیل موجود در اسفندماه امسال این شبکه 24 ساعته می شود.

انتهای پیام/ک

شبکه استانی خراسان جنوبی 24 ساعته می شود

برچسب ها: صدا و سیما ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.