حجت الاسلام والمسلمین قرائتی:

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مصداق عمل صالح است

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت:هر کاری که استکبار جهانی را عصبانی کند عمل صالح است و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مصداق عمل صالح است.

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مصداق عمل صالح است
 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی با اشاره به ویژگی‌های حکومت صالحان در قرآن افزود: حضور گسترده در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن موجب ناامیدی و عصبانیت دشمنان دین می‌شود و اتفاقاتی که رخ می‌دهد یک اتفاق عادی و معمولی نیست، بلکه یک قدرت قوی پشتوانه این اتفاق است.

وی گفت: اگر انسان به آنچه در دست خداست تکیه کند، هیچ گاه ناامید نمی‌شود چرا که ایمان به قدرت الهی آرامش را در زندگی به وجود می‌آورد.

خطیب بارگاه منور امام هشتم (ع) با بیان آیه‌ای از قرآن کریم که می‌فرماید: «وَلَا یَطَئُونَ مَوْطِئًا یَغِیظُ الْکُفَّارَ» حرکت دسته‌جمعی که کفار عصبانی بشوند عمل صالح است، افزود: امروز هر کاری که اسرائیل و آمریکا را عصبانی کند، مصداق اعمال حسنه و نیک است.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در ادامه به درجات ایمان و عمل صالح اشاره کرد و گفت: دینداری همانند پزشکی است، لذا انسان باید در همه ابعاد به طور دقیق عمل کند، چرا که اگر در یک بُعد رشد کند، ولی در بّعد دیگر کاری انجام ندهد اعمالش مقبول نخواهد بود.

وی افزود: درست بودن فکر، پاک بودن دست و چشمش، همسرداری خوب و ... از منظر خداوند «الصَّالِحَاتِ» است، چرا که در قرآن آمده است: «إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصالحات» پس یک انسان مومن در همه اعمالش درستکار است.


انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار