مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی طرح احداث راه اصلی ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین با 50 میلیارد ریال اعتبار به طول 4.5 کیلومتر آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: برای احداث این طرح 12هزار و 500 تن حجم آسفالت، 25هزار و 719 مترمکعب خاکبرداری و 39 هزار و 926 متر مکعب خاکریزی مورد نیاز است.

وی اظهار کرد: بهره برداری از این طرح موجب تسهیل رفت و آمد به منطقه ویژه اقتصادی و حمل و نقل محصولات کشاورزی شده و در رونق روستاهای همجوار و توسعه اقتصادی شهرستان نمین تاثیرگذار خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین از آغاز عملیات اجرایی راه اصلی کلور - درام در شهرستان خلخال خبر داد و گفت: برای احداث این طرح 33 هزار و 470 متر مکعب بتن ریزی، 829 هزار متر مکعب خاکریزی و 1میلیون و 834 هزار و 400 متر مکعب خاکبرداری مورد نیاز است.

وی افزود: طول این راه در 2 استان اردبیل و زنجان 55 کیلومتر است که 40 کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی راه و شهرسازی استان اردبیل قرار دارد.

حیدری درباره افتتاح طرح های راهسازی افزود: دهه فجر امسال هفت طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی و 2 طرح عمرانی با 426 میلیارد و 700 میلیون ریال در دهه فجر مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: بیمارستان پارس آباد، ساختمان امور مالیاتی جعفر آباد، بهسازی و آسفالت راه امیدچه - دیجویجین، بهسازی و آسفالت راه اردبیل- حور، بهسازی و آسفالت راه سید آباد - احداث و آسفالت راه روستایی 'چو نگونش'، بهسازی و آسفالت راه روستایی سیفی لو، بهسازی و آسفالت راه روستایی قانلی بلاغ، بهسازی و آسفالت راه روستایی آتشگاه از جمله طرح هایی است که در دهه فجر به بهره برداری رسید .

براساس آمارهای موجود در چهار سال اخیر بیش از 107 کیلومتر راه اصلی و فرعی جدید در استان اردبیل احداث شده است.

انتهای پیام/ح

آغاز عملیات اجرایی راه اصلی کلور - درام در شهرستان خلخال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.