مجابی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است

رئیس کمیته خاص محیط زیست مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب بدیع مردمی می تواند در سطح جهان نیز مطرح شود چرا که پایگاه و اساس این انقلاب خود مردم بودند.

انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی استسید محمد مجابی رئیس کمیته خاص محیط زیست مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به همراهی مردم در صحنه از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز اظهار کرد: شهرت انقلاب اسلامی در میان کشورهایی که در آن انقلاب صورت گرفته بود، زبانزد است.

وی افزود: انقلاب اسلامی به آن مفهومی که در انقلاب های مختلف جهان رخ داده،کاملا متفاوت است چراکه این انقلاب از دستاوردهای مردمی است که با تمام روح و جان خود آن را به دست آوردند و در کشورهای جهان کمتر انقلابی را همچون انقلاب ایران شاهد بودیم.

مجابی گفت: این انقلاب را خود مردم و با حرکت های خود جوش به دست آوردند و مردم، رهبر خود را انتخاب کردند از این رو این انقلاب یک انقلاب مردمی بوده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب بدیع مردمی می تواند در سطح جهان نیز مطرح شود چرا که پایگاه و اساس این انقلاب خود مردم بودند.

مجابی رئیس کمیته خاص محیط زیست مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: حضور مردم در تمام صحنه ها یک شگفتی است که درهیچ کجا شاهد آن نیستیم و این بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است .

انتهای پیام/

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی چه بود؟

برچسب ها: محیط زیست ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار