بهره‌برداری از ۱۵ طرح برق‌رسانی در شیراز

به مناسبت دهه مبارک فجر، ۱۵ طرح آماده و آغاز عملیات اجرایی در حوزه شرکت توزیع نیروی برق با اعتباری بالغ بر ۳۵۵ میلیارد ریال در شیراز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جلال زراعت‌پیشه مدیر شرکت توزیع نیروی برق شیراز بیان کرد: اجرای طرح نیرورسانی به ۱۵ هزار متقاضی در شهر‌های سپیدان، شیراز، مرودشت با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال، برق‌دار کردن ۲۰۰ چاه کشاورزی مناطق روستایی با ۳۰ میلیارد ریال هزینه و هزار متقاضی روستایی از جمله فعالیت‌های شرکت توزیع نیروی برق شیراز است.

وی اظهار کرد: طرح نصب هزار و ۲۰۰ کنتور هوشمند کشاورزی، افزایش پایداری شبکه، اصلاح و رفع هزار و ۴۴۰ عیب چاه، سرویس بیش از ۸۹۰ پست زمینی و بیش از ۲۰۰ پست هوایی و جلوگیری از خاموشی خطوط بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ با فناوری خط گرم از دیگر طرح‌های در درست اجرا دهه فجر است.

زراعت پیشه تصریح کرد: افتتاح طرح اصلاح و نگهداری شبکه در راستای ارتقاء کیفیت خدمات، تعویض پایانه‌های فرسوده، سرویس و ایمن‌سازی تابلو‌های برق و تعویض پست‌های کیوسکی فرسوده، آزادسازی ۲۰ هزار اصله درخت درگیر با بشکه ونیز افتتاح نخستین نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۴ مگاوات در سروستان ازجمله برنامه‌های اجرایی این شرکت در این ایام است.
انتهای پیام/ر

برق‌دار کردن ۲۰۰ چاه کشاورزی مناطق روستایی

برچسب ها: دهه فجر ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار