موسوی منش گفت:کارگاه عملی یک روزه نقاشی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه با حضور 33 هنرمند استان برگزار می شود.

کارگاه عملی یک روزه نقاشی در قم برگزار می شود به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛موسوی منش،مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سومین کارگاه عملی یک روزه نقاشی با هدف برقراری تعامل سازنده با هنرمندان رشته های هنرهای تجسمی در راستای شناسایی و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن ماه برگزار خواهد شد.


وی  هدف از برگزاری کارگاه عملی نقاشی را شناساندن میراث فرهنگی انقلاب اسلامی دانست و افزود: شناساندن فرهنگ بومی و مذهبی شهر قم و تشویق هنرمندان به ارایه ایده های خود در قالب نقاشی و نقاشی خط از اهداف این کارگاه یک روزه می باشد که با حضور 30 هنرمند با محوریت نقاشی برگزار خواهد شد.


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم خاطر نشان کرد: در این رویداد هنری 55 اثر از 30 هنرمند کشور توسط کمیته فنی مورد داوری قرار گرفته است که از این میان 7 اثر در رشته نقاشی جهت شرکت در این کارگاه منتخب شد.


موسوی منش با اشاره به حضور سایر هنرمندان رشته های مختلف هنری جهت خلق آثار، گفت: در این کارگاه هنرمندانی از رشته های نقاشی، نقاشی خط، خوشنویسی و تصویر سازی در کنار برگزیدگان این رویداد به خلق آثار هنری خواهند پرداخت.


وی عنوان کرد: پس از برگزاری این کارگاه آثار خلق شده هنری توسط هنرمندان در نمایشگاهی در معرض عموم قرار خواهد گرفت و در نظر است بهترین اثر پس از موافقت هیئت مدیره بر روی دیوارهای سطح شهر اجرا گردد.


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم یاد آور شد: این کارگاه یک روزه در مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه در ابتدای باغ راه بهار از ساعت 8 لغایت 18 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

برگزاری کارگاه نقاشی در 22 بهمن در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار