مسیر های راپیمایی یوم الله 22 بهمن در هرمزگان اعلام شد.

اعلام مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در هرمزگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،زمان و مکان راهپیمایی ۲۲ بهمن در بندرعباس و شهرستان‌های هرمزگان اعلام شد.
حجت الاسلام علی اکبر میرزایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مسیر راهپیمایی در بندرعباس از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۲ بهمن از بلوار ساحلی به سمت خیابان بهادر جنوبی است، سخنران این مراسم محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور است.
حجت الاسلام علی اکبر میرزایی افزود: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در میناب از میدان شهدا تا چهار راه بسیج در رودان از میدان جمهوری تا مسجد جامع و در سیریک از چهار راه انتظام تا گلزار شهدای گمنام ازساعت ۹ صبح است.
وی گفت: در جاسک راهپیمایان از میدان امام تا گلزار شهدا راهپیمایی می‌کنند، مسیر راهپیمایی در بشاگرد نیز از میدان شهدا تا میدان امام علی (ع) نیز ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان‌های حاجی آباد ساعت ۸ صبح از میدان ولایت تا میدان امیر کبیر، بستک ساعت ۸ صبح از میدان دفاع مقدس تا محل فرمانداری و بندرلنگه هم ساعت ۹ صبح از میدان آموزش و پرورش تا پارک کوثر است.
حجت الاسلام علی اکبر میرزایی گفت: راهپیمایی در شهرستان قشم ساعت ۹ صبح از میدان شهدای گمنام به سمت امام زاده سید مظفر، بندر خمیر ساعت ۸:۳۰ صبح از کلانتری تا مسجد علی ابن ابی طالب، پارسیان ساعت ۹ صبح از میدان جمهوری تا باشگاه تختی و ابوموسی ساعت ۱۰ صبح از میدان پانزده خرداد تا مسجد جامع برگزار می‌شود.
وی افزود: زمان و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر چارک ساعت ۹ صبح از دبیرستان عیاده احمد به سمت مجتمع فرهنگی حضرت، ولی عصر، رودخانه از رو به روی آموزش و پرورش تا میدان شهدای گمنام، و در توکهور و هشتبندی ساعت ۹ صبح از بخشداری تا مسجد جامع است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در جزیره هرمز از ساعت ۱۰ صبح از چهار راه بهزیستی تا مسجد جامع، رویدر از مدرسه زینبیه تا باشگاه تختی ساعت ۹ صبح و در شهر فین هم مردم ولایتمدار از مدرسه شهید سایانی تا کانون شهید رضاپور از ساعت 9 راهپیمایی می کنند.

انتهای پیام /ز

جزئیات برگزاری راهپیمایی 22 بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.