دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: نزاع دسته‌جمعی خونین 10 نفر در یکی از محلات حاشیه شهر اردبیل رخ داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛درگیری دسته جمعی بین ۱۰ نفر که دیشب در باغ جیرال واقع در حاشیه شهر اردبیل رخ داد، منجر به کشته شدن یک نفر و مصدومیت پنج نفر دیگر شد.

گفته می شود مصدومان این حادثه به بیمارستان فاطمی اردبیل اعزام شده که در این بین حال دو نفر از مصدومان وخیم بوده و تحت عمل جراحی و مراقبت های ویژه قرار گرفته اند.

علت دقیق این درگیری اختلافات شخصی و مشاجره لفظی عنوان شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در این خصوص با اشاره به پیگیری سریع و ویژه این پرونده از سوی مراجع انتظامی و قضایی، از دستگیری دو نفر از عوامل درگیری خبر داد.

ناصر عتباتی تصریح کرد: با صدور دستورات قضایی دو نفر از عوامل اصلی درگیری دسته جمعی در باغ جیرال اردبیل دستگیر شده اند.

وی با اشاره به بازجویی از مصدومان این حادثه و تکمیل تحقیقات تاکید کرد که با این حال بررسی ها برای مشخص شدن زوایای کامل پرونده همچنان ادامه دارد.

یکی از مصدومان حادثه فوت کرد

قدرت اخوان اکبری  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیلتصریح کرد: شب گذشته در نزاع دسته جمعی باغ جیرال اردبیل یک نفر به دلیل ضربات چاقو در محل درگیری جان خود را از دست داده و پنج تن دیگر مجروح شده بودند.

وی افزود: هر پنج نفر جهت درمان به بیمارستان فاطمی انتقال یافتند که یکی از مجروحان نیز به دلیل اصابت چاقو از پشت و سوراخ شدن ریه جان خود را در بیمارستان از دست داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید کرد: حال یکی دیگر از مصدومان نیز وخیم بوده و به دلیل ضربات چاقو به بازو و شانه تحت مراقبت ویژه بوده و احتمال جراحی وی وجود دارد.

اخوان اکبری متذکر شد: سه مصدوم دیگر این درگیری به دلیل سطحی بودن جراحات در همان ساعات اولیه درمان شدند.

گفتنی است استان اردبیل دارای بالاترین آمار در بحث نزاع و درگیری است.



منبع: مهر

انتهای پیام/ی

برچسب ها: دادگستری ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.