مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب شهری لرستان گفت: به منظور جلوگیری از هدر رفت آب همکاری‌هایی با برخی دستگاه‌ها در جهت نصب تجهیزات کاهنده بر روی شبکه‌های آب‌شرب در حال انجام‌است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حمیدرضا کرموند، با اشاره به اجرای برنامه‌هایی در راستای مدیریت مصرف آب،گفت: شرکت آب‌وفاضلاب شهری لرستان به‌منظور کاهش مصرف آب اقدام به انجام برخی برنامه‌ها و تفاهم‌نامه کرده‌است.

وی افزود: متاسفانه تجهیزات و شیرآلات برخی دستگاه‌های اجرایی استان استاندارد نبوده و از این طریق مقدار قابل توجهی آب هدر می‌رود.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان از نصب تجهیزات کاهنده بر روی شبکه‌های آب شرب دستگاه‌ها خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از هدر رفت آب همکاری‌هایی با برخی دستگاه‌ها در جهت نصب تجهیزات کاهنده بر روی شبکه‌های آب‌شرب در حال انجام‌است.

کرموند گفت: همچنین تلاش شده که از ظرفیت برخی تشکل‌ها تحت عنوان حامیان آب در راستای ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب در سطح استان استفاده شود.

وی با اشاره به هدر رفت ۳۰ درصدی سالانه آب در لرستان، گفت: این میزان آب از طرق مختلف از جمله انشعابات غیرمجاز، فرسودگی شبکه و رعایت نکردن مصرف آب به هدر می‌رود.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب شهری لرستان در ادامه یادآور شد: فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب نیازمند همکاری تمامی جریان‌های جامعه بوده و لذا تلاش می‌شود از حداکثر ظرفیت افراد در جهت مدیریت مصرف آب استفاده شود.

انتهای پیام/د

هدر رفت سالانه ۳۰ درصد آب شرب در لرستان

برچسب ها: بحران آب ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.