مدیر امور آب و فاضلاب شهری پلدختر گفت: آب دانشگاه دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان به علت نپرداختن آب‌بها قطع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شهاب محمودی روز سه شنبه، با اشاره به قطع شدن آب مراکز دانشگاهی پلدختر گفت: ۲ مرکز دانشگاهی که در ساختمان استیجاری مرکز فنی و حرفه‌ای پلدختر فعالیت می‌کنند، مبلغ ۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال تا آذرماه امسال به شرکت آب و فاضلاب شهری این شهرستان بدهکار هستند.

وی افزود: این ۲ مرکز از امتیاز اشتراک اصلی که مرکز فنی و حرفه‌ای است، اقدام به وصل انشعاب فرعی کرده اند و با وجود مصرف آب، ازپرداخت آب بها خودداری می‌کنند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری پلدختر گفت: این شرکت با وجود تذکرات مکرر تاکنون به خاطر دانشجویان اقدام به قطع آب آشامیدنی این ۲ مرکز نکرده بود، اما از امروز تا زمانیکه این مراکز بدهی خود را با شرکت آب و فاضلاب تسویه نکنند آب این مراکز وصل نخواهد شد.

قیصر دانشگر رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای پلدختر هم در این رابطه  گفت: پرداخت آب بها بین این دو مرکز دانشگاهی تقسیم شده، اما دانشگاه ملی با وجود آشپزخانه و مصرف بیشتر سهم بیشتری از بدهی را دارد که یک بار نصف بدهی خود را پرداخت کرده، اما دانشگاه آزاد هیچگاه اقدام به پرداخت آب بها نکرده و همچنین خودسرانه اقدام به نصب کنتور آب کرده است.

دانشگر اضافه کرد: با توجه به این که این ۲ مرکز دانشگاهی مستاجر مرکز فنی و حرفه‌ای پلدختر هستند تا کنون آبونمان برق و اجاره بهای این مرکز را نیز پرداخت نکرده اند و از امروز سه شنبه آب آشامیدنی این مراکز قطع شده است.

انتهای پیام/د

 آب مراکز دانشگاهی پلدختر به علت نپرداختن آب‌بها قطع شد

برچسب ها: وزارت نیرو ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.