نوع حرکات اغتشاشگران خیابان پاسداران یادآور اقدامات داعشی‌ها بود/ این آشوبگران تحت تأثیر دستورات بیگانگان اقدام کردندعضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی گفت: نوع حرکات دراویش یادآور اقداماتی بود که داعشی‌ها انجام می‌دادند، چراکه گروه تروریست‌های تکفیری هم با ماشین مردم بیگناه را زیر می‌گرفتند.

محمدجواد جمالی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات و اغتشاشات دراویش در خیابان پاسداران تهران، اظهار کرد: در حوزه انتخابیه بنده یعنی فسا دروایشی هستند که سالیان سال است که در کنار سایر مردم به آرامی زندگی می‌کنند و تاکنون شاهد چنین اقداماتی از سوی آنان نبوده‌ایم.

وی با بیان اینکه این اغتشاش‌گران گروهی افراطی بودند که تحت تأثیر دستورات بیگانگان دست به این اقدامات زدند، ادامه داد: نوع حرکات این افراد یادآور اقداماتی بود که داعشی‌ها انجام می‌دادند، چراکه گروه تروریستی_ تکفیری داعش هم با ماشین مردم بیگناه را زیر می‌گرفتند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه قطعا رهبران مذهبی و عقلای دراویش اعتقادی به ایجاد تشنج در جامعه و آشوب‌آفرینی ندارند، تصریح کرد: آن چیزی که درباره طریقت دراویش صحبت می‌شود، کاملا با این اقداماتی که انجام شد، منافات دارد و این اغتشاشگران سنخیتی با افراد مذهبی این جامعه ندارند.

جمالی متذکر شد: نیروی انتظامی ما در ابتدای کار با حلم و خویشتنداری با آنان برخورد کرد، اما پس از شهادت چندتن از ماموران نیروی انتظامی و بسیج، نشان دادند که با قاطعیت می‌توانند چنین غائله‌هایی را جمع کنند.

وی با تأکید بر اینکه امروز همه مردم خواهان برخورد مناسب با اغتشاشگران هستند، خاطرنشان کرد: انجام چنین حرکاتی در هیچ جامعه‌ای از جانب مردم و نیروهای امنیتی مورد قبول نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس ، دراویش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار