نخستین مانور تصادف شهری از صحنه تصادف تا بیمارستان امروز در رشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ پیمان اسدی، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ گیلان گفت: در مانور تصادف شهری که صبح امروز در بلوار شهید افتخاری رشت برگزار شد، نیرو‌های امدادی و خدمات رسان استان توان عملیاتی خود را هنگام حوادث و سوانح جاده‌ای آزمودند.

وی با اشاره به اینکه این مانور در یک شرایط واقعی و با توجه به نزدیکی تعطیلات نوروزی برگزار شده است، افزود: در حال حاضر ۶۲ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان گیلان فعال است و شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حوادث و سوانح در منازل و جاده با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و از خدمات رایگان و شبانه روزی این نهاد حمایتی- امدادی بهره‌مند شوند.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ گیلان اعلام کرد: با توجه به ورود گردشگران و مسافران در ایام نوروز و تسریع در روند خدمات رسانی ۱۴ کمپ ثابت و ۳۴ کمپ سیار فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ نیز در جاده‌های استان مستقر می‌شود.

پیمان اسدی تصریح کرد: اورژانس و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ گیلان در تعطیلات نوروز سال ۹۶ بیش از ۱۳ هزار ماموریت امداد و نجات انجام دادند که از این تعداد بیش از ۶ هزار ماموریت منجر به بستری مصدومان در بیمارستان شد.

نخستین مانور تصادف شهری از صحنه تصادف تا بیمارستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، هلال احمر، آتش نشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، پلیس راهور، بیمارستان قائم و شرکت امدادرسانان گیل برگزار شد.

 

انتهای پیام/ع

نخستین مانور تصادف شهری از صحنه تصادف تا بیمارستان در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.