استاندار خراسان رضوی گفت: ظرفیت کارآفرینان و فعالان عرصه تولید برای راه اندازی چرخه اشتغال مددجویان بسیار بالا است و آثار ارزشمندی هم در بعد مادی و معنوی در پی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علیرضا رشیدیان در مراسم رونمایی از طرح جامع مانا (مشارکت اجتماعی، نهضت اشتغال) در مشهد با بیان اینکه مددجویان تحت پوشش نهاهای حمایتی بسیار با استعدادند و به رغم وجود مشکلات جسمی از ظرفیت های فراوان، حوصله، هنر و توانمندی های بسیار برخوردارند، گفت: با همین توانمندی ها در صورت حمایت می توانند در فضای بازار و اقتصاد جایی برای خود بدون نگاه مدد جویانه داشته باشند.

وی افزود: با ایجاد ظرفیت اشتغال برای مددجویان، امید به زندگی در این قشر افزایش خواهد یافت و زمینه مشارکت اجتماعی آنان فراهم تر می شود.

وی با اشاره به افزایش 10 درصدی کمک های مردمی به بهزیستی خراسان رضوی در سال جاری، افزود: این امر نشان از اعتماد مردم به این سازمان می باشد که مایه خرسندی است.

استاندار خراسان رضوی گفت: فرهنگ ما مبتنی بر ارزش های الهی و دینی است و در آن بر حفظ عزت نفس و کرامت انسان ها به شدت تاکید شده است و در حوزه بهزیستی این موضوع با توجه به اینکه بخش زیادی از آنان توانمندی های بسیار دارند باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام// م.م

 رونمایی از طرح جامع مانا (مشارکت اجتماعی، نهضت اشتغال) در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.