محدثه اقایی متولد سال۱۳۷۳ شهرکرمانشاه ، از سن ۴سالگی تحت نظر استاد مریم مشیری مربی نام اشنای تیم ملی کاراته ایران ، این رشته ورزشی را اغاز کرد.

 گفتگو با بانوی نخست مسابقات سوپرلیگ کاراته کشورمحدثه آقایی  ملی پوش کاراته بانوان  در گفتگو با خبرنگار  گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  گفت:  از سال ۱۳۸۷ به عضویت تیم ملی کاراته بانوان درامدم و تاکنون در میادین بزرگی شرکت نموده ام که حاصل ان ۱ نقره و ۱ برنز اسیا، برنز بازیهای کشورهای اسلامی ، ۳ قهرمانی کاپ جهانی و ۱۱مدال رنگارنگ تورنمنت های بین المللی و برون مرزی است.

 اقایی گفت:  از ابتدای سال میلادی ۲۰۱۸ در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان حضور داشته ام، در اولین مرحله این مسابقات در پاریس فرانسه ، با وجود تلاش فراوان  با بی عدالتی داوری موفق به کسب مدال نشدم  اما در مرحله دوم این رقابت ها در دبی،امارات  حریفان صاحب نامی حضور داشت  که با نتیجه نزدیک و با اختلاف یک امتیاز بازی را واگذار کردم و  عنوان پنجم لیگ جهانی دست  یافتم.

محدثه اقایی  کاراته کا وزن ۶۸+کیلوگرم تیم کاراته بانوان ایران  گفت: نداشتن اسپانسر مالی و عدم حمایت مسئولین را مهم ترین مشکل حال حاضر است حمایت های مالی و نگاه ویژه مسئولین ورزش و فدراسیون باتوجه به المپیکی شدن کاراته و نقش پررنگ مسابقات لیگ جهانی برای کسب سهمیه المپیک، نقش بسزایی دارد.

اقایی ادامه داد:  در فینال یازدهمین دوره مسابقات سوپرلیگ کاراته کشور با کسب ۲۹۱ امتیاز و بالاترین امتیاز در تمام اوزان بعنوان بهترین بازیکن شناخته شدم و رنکینگ نخست را کسب  کردم .

وی با اشاره به برنامه های آتی خود گفت:  دارای مدرک کارشناسی در رشته تربیت بدنی هستم  و قصد دارم در سال اتی تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد ادامه دهم

 آقایی در پایان از زحمات مربیان تیم تشکر کرد و گفت:  زحمات پدر و مادرش  و حمایت های همیشگی این دو عزیز  است که موفق شدم در  میادین جهانی حاضر شوم.

 

انتهای پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.