امام جمعه اراک گفت: بایدبا حمایت از صنایع برای صادرات برنامه ریزی کنیم

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این شهرگفت: باید باحمایت از صنایع تبدیلی و برنامه ریزی درست برای صادرات برنامه ریزی کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به رشد مصرف در کشور افزود: کشور ما بیشترین مصرف روغن نباتی و شکر در دنیا را دارد ومصرف سالانه ۸۰ هزار میلیارد تومان سیگار موجب هدر رفتن سرمایه کشور می‌شود.

امام جمعه اراک با بیان اینکه متاسفانه مصرف بالای بنزین در کشور موجب آلودگی شدید هوا شده و علت مصرف بالای خودرو‌ها خودروسازان هستند اضافه کرد: سالانه ۳۰ میلیارد لیتر بنزین مصرف می‌شود که این میزان قطعا در ایام عید بیشتر می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: تولید، کار و فعالیت، صادرات و حفظ محیط زیست موجب از عوامل اقتصاد مقاومتی است و همه باید با همبستگی و وحدت و تلاش مضاعف در راستای عزت و عظمت ایران پیشرفت و اسلامی گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه بهترین راه‌های تربیتی و مدیریتی الگوگیری از پیامبران است بیان کرد: در ایام پایانی سال باید کمک نیازمندان را از یاد نبریم.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: اگربه سنگر بزرگ توحید، ولایت و تقوا در زندگی توجه کنیم دشمن به هیچ وجه نمی‌تواند موفق شود.

انتهای پیام / ج


سخنان آیت الله دری نجف آبادی دردومین نمازجمعه اراک در اسفندماه ۹۶

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.