نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در نمازجمعه اراک گفت: سپاه برای همه ملت وسند عزت ماست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه سخنان نابخردانه ترامپ در مورد سپاه را محکوم می‌کنیم گفت: سپاه برای همه ملت وسند عزت ماست.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه وحدت کلمه از واجبات است و ضرورت دارد که از تفرقه دوری کنیم افزود: ما باید به قوا و نیروی‌های داخلی متکی باشیم و با استفاده از توان داخلی و نیرو‌های مومن توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

امام جمعه اراک اضافه کرد: پیمان شکنی در خصوص برجام نشان داد که آمریکایی‌ها هیچوقت قابل اعتماد نیستند و در این ماجرا دشمنان کشور ما رسوا شدند.

وی با بیان اینکه دولت مردان باید در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی فعال‌تر باشند بر استحکام پایه‌های فرهنگی خانواده و گسترش عدالت در جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: انتصابات جدید در استانداری و شهرداری اراک را به فال نیک میگیریم و انشاءالله بتوانند قدم‌های موثری در راستای ایجاد اشتغال مبارزه با فساد ارتقای فرهنگی و اجتماعی جامعه ورفع مشکلات بردارند.

وی با اشاره به ماه صفر و اربعین حسینی بیان کرد: باید برای اربعین آماده باشیم و آرزوی همه ما زیارت و شفاعت امام حسین علیه السلام است و ما وام دار خون حسینیم وهر کس می‌تواند برای رفتن به کربلا اقدام کند.


انتهای پیام / ج

سخنان آیت الله دری درآخرین نمازجمعه مهرماه اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.