حجت الاسلام عبداللهی امام جمعه موقت اراک گفت: مبارزه با استکبار جهانی باید هم در شعار و هم در عمل باشد.

مبارزه با استکبار جهانی باید هم در شعار و هم در عمل باشد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت الاسلام قاسم عبداللهی امام جمعه موقت اراک در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت:مبارزه با استکبار جهانی باید هم در شعار و هم در عمل باشد و همه باید در این راستا اتحاد خود را حفظ کنند.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه تولید و اشتغال و حمایت از کار و سرمایه ایرانی خط مقدم مبارزه با استکبار است افزود: این که مدیرعاملی کارخانه‌ای را تعطیل کند یا مواد اولیه وارد نکند و کارگران بیکار باشند پذیرفته نیست

وی با اشاره به اینکه همه باید آستین‌ها را بالا بزنند و برای اعتبار نظام اسلامی تلاش کنند اضافه کرد: نظام جمهوی اسلامی ایران آنقدر سربلند است که رئیس جمهور آمریکا تمایل به مذاکره با ایران دارد.

امام جمعه موقت اراک ادامه داد: با وجود تفکرات لیبرالی دانشجویان پیرو خط امام فساد خانه آمریکایی را به زیر کشیدند و اسناد توطئه جنایتکارانه اش را خارج کردندو امروز هم هنوز برخی‌ها سعی می‌کنند، نظام و مردم را در مقابل هم قرار دهند.

وی با بیان اینکه اعتماد به آمریکا خلاف فطرت و عزت انسانی است و باید بیشتر از گذشته مراقب توطئه گری‌های ایادی استکبار بود تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص پیامد‌های اعتماد به آمریکا مرتب هشدار می‌دهند.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به اینکه جوانانی که با نثار جان خود از امنیت ایران دفاع می‌کنند ایران پرست واقعی هستند بیان کرد: امروز برادران افغانی که از بسیاری از آن‌ها از سرزمین خودشان پراکنده هستند اهمیت حرکت نابخردانه داعش را درک کرده اند و با این نیرو مقابله می‌کنند.

انتهای پیام / ج


نماز جمعه اراک به امامت امام جمعه موقت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.