سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان گفت: دلیل واگذاری دبیری منطقه 2 ورزش زورخانه ای به یزد ارتباطی به عدم ثبات مدیریتی و نداشتن رئیس در راس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان نداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به دنبال انتشار خبری مبنی بر اینکه عدم ثبات مدیریتی و نداشتن رئیس در رأس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان سبب گرفته شدن دبیری منطقه 2 ورزش زورخانه ای از این استان و واگذاری آن به هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان یزد شده است، ایرج کامیابی، سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان گفت: سال گذشته کشور به 7 منطقه تقسیم و استان کرمان به عنوان دبیر منطقه 2 انتخاب شد.

وی افزود: در این تقسیم بندی، استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بیرجند و یزد زیر مجموعه کرمان قرار گرفتند که می بایست در هر کدام از این استان ها دوره های آموزشی و برنامه های دیگری بر اساس نیازشان برگزار شود.

کامیابی تصریح کرد: پس از گذشت یکسال، مجدد انتخابات دیگری برگزار شد و از آنجایی که با توجه به کمبود اعتبارات، کار خاصی صورت نگرفته بود، پس از این انتخابات، دبیری 6 استان از 7 استان کشور(به جز استان مرکزی) از استان های قبلی گرفته و به استان های دیگری واگذار شد.

انتهای پیام/ب

دبیری منطقه 2 ورزش زورخانه ای به یزد واگذار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار