رئیس کمیته امداد کشور در سفری سه روزه به استان، برنامه‌های مختلفی در شمال و جنوب کرمان دارد.

 ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به سفر دو روزه رئیس کمیته امداد کشور به استان کرمان از افتتاح هزار واحد نیروگاه خورشیدی در روز چهارشنبه ۲۸ شهریور در سیرجان خبر داد و گفت: با این تعداد، سه هزار واحد نیروگاه خورشیدی وارد مدار می‌شود که استان در این زمینه پیشتاز است.

وی افتتاح ساختمان اداری نجف‌شهر، اهدای ۴ هزار سری جهیزیه در سیرجان و تجلیل از خیرین مسئولیت‌های اجتماعی را از دیگر برنامه‌های فردا اعلام کرد و بیان داشت: مانور بزرگ اهدای ۵۵ هزار سری لوازم‌التحریر در مرکز استان انجام می‌شود.

عسکری‌نژاد افزود: روز پنجشنبه هفته جاری هم در جنوب استان برنامه‌هایی از جمله افتتاح ساختمان اداره جازموریان، افتتاح کارگاه مهارت آموزی که هلال احمر و شرکت ژاپنی ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات دادند و افتتاح۵۴۶ واحد مسکونی را داریم.

وی حضور در گفتگوی ویژه خبری چهارشنبه شب، حضور در جلسه روز پنجشنبه شورای اداری استان و... را از دیگر برنامه‌های سیدمرتضی بختیاری در استان اعلام کرد.

رئیس کمیته امداد کشور سه‌شنبه در بدو ورود به استان با حضور در گلزار شهدا  به مقام شامخ شهیدان به ویژه سردار دل ها ادای احترام کرد و سپس با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار و معاونین وی دیدار و گفت وگو کرد.

بختیاری در دیدار با استاندار و معاونین وی نکاتی راجع به برنامه هفتم، گزارشی از تسهیلات اشتغال از جمله ۳۵ همت طی پارسال و... ارائه و بیان کرد: وضعیت استان کرمان در تسهیلات اشتغال پارسال خوب بود.

وی تسهیلات امسال را ۳۰ همت و سهمیه ایجاد اشتغال کل کشور را ۴۰ هزار واحد اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار