با توافق پیمانکار، پروژه پل سیدی به سرانجام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید مدی عالم زاده شهردار کرمان گفت:در این دوره با جلب نظر متخصصان و مردم موضوعات و مسایل شهر را در عرصه‌های خدمات، معماری و شهرسازی و فرهنگ به‌صورت علمی و تخصصی پی خواهیم گرفت.
وی افزود:برای تصویب بودجۀ سال آیندۀ شهرداری، مجموع درآمد‌های شهرداری در پنج سال اخیر در نظر گرفته می‌شود و بودجه بر آن اساس تصویب خواهد شد تا بودجه واقعی باشد.
شهردار کرمان درخصوص به‌سازی ورودی‌های شهر کرمان نیز گفت: در درازمدت باید برای ورودی‌ها طراحی لازم انجام شود، اما ترمیم جدول‌ها، احیای فضای سبز محدودۀ ورودی‌ها، استقرار ستاد‌های خوش‌آمدگویی به مسافران، نظافت ورودی‌ها، رنگ‌آمیزی جدول‌های ورودی‌ها در دستور کار است.
عالم زاده گفت::بخشی از پیاده‌روی بولوار جمهوری به‌عنوان محور پیاده‌روی سلامت تا سال آینده آماده‌سازی خواهد شد.
‏وی همچنین افزود: پایان پروژه‌های نیمه‌تمام شهر کرمان که بخش عمده بودجه‌های شهرداری را به خود اختصاص می‌دهد، یکی از اولویت‌های شهرداری کرمان است.
شهردار کرمان گفت: پروژۀ تله‌کابین پیشرفت خوبی دارد و سرمایه‌گذار اعلام کرده به‌زودی نصب کابین‌ها آغاز می‌شود.
شهردار کرمان درخصوص تعطیلی کارخانه آسفالت شهرداری نیزگفت: وقتی وارد شهرداری شدم، سه‌ماه‌ونیم کارخانۀ آسفالت تعطیل شده بود، اما امروز پس از پنج ماه، به همت معاون فنی عمرانی شهرداری و همکارانش کارِ کارخانه آسفالت از سر گرفته شده است.
عالم زاده افزود: بدهی‌های شهرداری به پیمان‌کاران و کارگران شرکتی به دلیل چالش در سطح شهرداری‌های کل کشور است و علت هم رکود صنعت ساخت‌و‌ساز است.
وی در خصوص حقوق پرسنل شهردای نیزگفت: حقوق نیرو‌های رسمی پرداخت شده ونیرو‌های شرکتی شش‌ماه معوق بوده که دو ماه آن جبران شده است.
وی با بیان اینکه بدهی به نیرو‌های شرکتی کار را سخت می‌کند و عمدتا کسانی هستند که خدمات را در شهر انجام می‌دهندگفت: منابعی دیده شده و در تلاش هستیم مبالغی تأمین شود تا حقوق عقب‌افتاده کارگران تا پایان سال پرداخت شود؛ و یابراز امیدواری کرد درآمد‌ها وصول شوند تا بتوانیم بدهی‌های کارگران شرکتی و پیمان‌کاران را پرداخت کنیم.
انتهای پیام/ی

بهسازی ورودی‌های شهر کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.