فرماندار شهرستان اردبیل گفت: مردم اردبیل نگران تامین میوه شب عید نباشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در کمیته تنظیم بازار شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه مردم نباید نگران تأمین میوه شب عید باشند، گفت: تمامی تلاش‌ها در راستای بهبود قیمت و مرغوبیت محصولات توزیع شده خواهد بود.

وی گفت: فرایند تنظیم بازار و کنترل قیمت محصولات اساسی و مورد نیاز مردم در عید نوروز با مشارکت و هماهنگی دستگاه‌های ذیربط انجام پذیرفته و حساسیت خاصی در این موضوع وجود دارد.

فرماندار اردبیل افزود: 450 تن سیب و 900 تن پرتقال که سعی شده از محصولات مرغوب کشور باشد در اردبیل توزیع خواهد شد و از نظر نحوه صحیح توزیع میوه و اختصاص غرفه‌های مناسب در نقاط مختلف اردبیل برنامه‌ریزی‌های لازم انجام پذیرفته است.

زنجانی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه بهاره در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل نیازمند انجام کارشناسی‌های بیشتری بوده و با برگزاری نشستی با استاندار و کارشناسان حوزه اقتصادی استان باید موضوع عدم لطمه وارد شدن به بازار دستفروشان که با برگزاری نمایشگاه بهاره همزمان خواهد بود، به شکل تخصصی بررسی شود.

وی یادآور شد: طبق آخرین گزارشات دریافتی تمامی تلاش مسؤولان ذیربط در تأمین میوه شب عید در این مسیر بوده که از لحاظ قیمت و مرغوبیت محصولات توزیع شده نسبت به سال‌های گذشته بهتر عمل شود و رضایت مناسب و مورد انتظار مصرف‌کنندگان حاصل شود.

انتهای پیام/ح

ذخیره میوه شب عید در اردبیل

برچسب ها: عید نوروز ، میوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.