دبیر هنری دومین جشنواره هنر وطبیعت عنوان کرد؛

اختتامیه جشنواره هنر وطبیعت در ۲۲ اسفند ماه

دبیر هنری دومین جشنواره هنر وطبیعت از انتخاب داوران در بخش‌های مختلف، تمددید مهلت ارسال آثار وهمچنین برگزاری اختتامیه متفاوت در ۲۲ اسفند ماه امسال خبرداد.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛شهاب آل اسحق،دبیر هنری دومین جشنواره هنروطبیعت،امروزدرگفت گوبا خبرنگار باشگاه  خبرنگاران درقم،با اشاره به مشخص شدن اسامی داوران در بخش های مختلف وهمچنین افزایش آثار ارسال شده به دومین جشنواره هنر وطبیعت گفت: داوران بخش های مختلف این دوره نسبت به دوره قبل تغییرات چشم گیری داشته اند که به شرح زیر است:

دربخش شعر :جناب آقای موید,  جناب آقای محمد علی مجاهدی

دربخش داستان:جناب آقای  حسین ورجانی, سرکار خانم فرشته  احمدی , جناب آقای علی حیدری آذران

دربخش فیلم کوتاه :جناب آقای  سید احمد میراحسان , جناب آقای ناصر یزدیمنش , جناب آقای محمد امین عصار

ایشان افودند:تاکنون بیش از 350اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است وبه دلیل همین استقبال وتقاضاهای مکرر جشنواره تا12اسفند ماه تمدید شد.

وی عنوان کرد: دراین دوره از جشنواره سعی شده است با توجه به گسترده شدن وسعت جغرافیای جشنواره وهمچنین افزوده شدن بخش فیلم کوتاه رویکردی متفاوت را درپیش گیرند .

وی ادامه داد:بحث طبیعت ومحیط زیست یک موضوع کلیشه ای وسفارشی نیست بلکه در دنیای امروز یک دغدغه جهانی محسوب می شود وهنرمند که ابزار خود را از طبیعت گرفته است رسالتی بیش از سایرین بر دوشش می باشد.

مراسم اختتامیه 22اسفندماه 96 درآمفی تئاتر اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان قم برگزار می شود که رشته های شعر , داستان وفیلم کوتاه از صاحبان دواثر منتخب تجلیل شده ودرهر رشته به سه نفر دیپلم افتخار اهدا می شود.دبیرهنری دومین جشنواره هنر وطبیعت نیز از یک اختتامیه باشکوه ومتفاوت دراین دوره خبر داد.

آل اسحق با بیان اینکه علاوه بر همکاری ساز مان ها ونهاد های دولتی افراد دغدغه مند وعلاقه مند نیز همکاری چشمگیری دا شتند گفت :باعث افتخار ماست که نه تنهامسئولین بلکه افراد با استعداد وعلاقه مند استان هم همکاری قابل توجهی در برگزاری این دوره داشته اند که امیدوارم این حر کات فرهنگی در استان حمایت شده تا بتواند باعث تداوم فعالیت های فرهنگی در این استان گردد.

انتهای پیام/ح

 اختتامیه باشکوه ومتفاوت نسبت به دوره قبل خواهیم داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار