معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از میزبانی بقاع متبرکه سراسر استان فارس در اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری خبر داد.

حجت الاسلام سید میثم حسینی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اشاره به اینکه طرح نوروزی آرامش بهاری از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ۹۷ در بقاع متبرکه شاخص سراسر استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: طرح نوروزی آرامش بهاری در ۵۰۱ بقعه متبرکه و آستان مقدس امام زادگان اجرا می‌شود که در راستای اجرای این طرح کلیه بقاع متبرکه از ۲۵ اسفند ماه میزبان زائرین و مجاورین حرم‌های مطهر خواهند بود.

وی در خصوص اهداف اجرایی این طرح، افزود: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، نشر معارف اسلامی و ترویج باور‌های دینی و سبک زندگی ایرانی اسلامی و خدمت رسانی شایسته به زائران و مسافران نوروزی از هدف‌های اصلی این طرح است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه این طرح بر دو پایه اقدامات فرهنگی و خدمت رسانی به زائران استوار است، افزود: برپایی خیمه‌های معرفت دینی فعال و اثرگذار با اولویت حضور مبلغین اعزامی از استان قم در بقاع متبرکه، اقامه نماز جماعت، پاسخگویی به سوالات شرعی، مشاوره چندگانه با موضوعات روزجامعه و عرضه محصولات فرهنگی از دیگر برنامه‌های اجرایی این طرح است.

گفتنی است پاریال ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از زائرین و مسافران نوروزی از طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع متبرکه سراسر استان فارس بهره‌مند شدند.
انتهای پیام/ر

طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه فارس

برچسب ها: اوقاف ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار