رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت: تمام موضوعات «قرآن کریم» مطابق با واقعیت و علم روز است.

خبرنگار: جعفری/قرآن دور یگانه عالم خلقت استبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد در مراسم دومین جشنواره ملی شیخ طبرسی که در دانشگاه آزاد علوم تحقیقات در حال برگزاری است با اشاره به اینکه قرآن تنها کتابی است که هیچ شکی در اصالت آن وارد نیست، گفت: اعتبار کتاب‌های دیگر آسمانی از قرآن کریم است.

خاتم مفسرین «قرآن کریم» آیت‌الله جوادی آملی است

رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد در رابطه با اینکه طولانی ترین تفسیر قرآنی در قرن ششم هجری متعلق به امام فخر رازی بوده است، اظهار کرد: تفسیرهای گوناگونی در حوزه قرآنی وجود دارد که خاتم مفسرین آیت‌الله جوادی آملی است که قرار است تفسیر وی تا هفتاد جلد هم برسد و به طور قطع بهترین تفسیر در تاریخ شیعه و سنی خواهد بود.

ولایتی تصریح کرد: هیچ موضوعی نیست که قرآن از آن فروگذار کرده باشد و خلاف صحبت‌های قرآن ثابت نشده است، قرآن کتاب پزشکی و یا نجوم نیست اما اگر در رابطه با علوم مختلف صحبت کرده است تمام آن‌ها واقعیت دارند.

وی یادآور شد: قرآن کریم مروارید یگانه عالم خلقت است که  پیامبر گرانقدر اسلام(ص) برای ما به یادگار گذاشته اند و تمام موضوعات در آن مطابق با واقعیت و علم روز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.