مدیر کل اقتصاد و دارایی یزدگفت: وضعیت یزد در زمینه زیرساخت های لازم برای جذب سرمایه گذاری در سطح کشور و در مقایسه با سایر استان ها مناسب تر است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به فراهم بودن زیرساخت های لازم برای جذب سرمایه گذاری در استان گفت: وضعیت یزد در زمینه  سرمایه گذاری و اشتغال در سطح کشور و در مقایسه با سایر استان ها مناسب تر است.

علی نمازی در نشست نمایندگان تام الاختیار دستگاههای عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری با قدردانی از اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاههای و نمایندگان آن بر تلاش برای بهتر شدن شرایط سرمایه گذاری در استان تاکید کرد.

وی افزود: فعالیت های خوبی دراین زمینه انجام و مرکز خدمات سرمایه گذاری راه اندازی شده است و نمایندگان عضو این مرکز با جدیت، پشتکار و علاقه مندی ویژه مسایل مرتبط را پیگیری می کنند.

نمازی افزود: همچنین نشست های منظم هم فکری و هم اندیشی با حضور متولیان سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی در مرکز یاد شده برگزار می شود و مسایل سرمایه گذاری از زاوایای مختلف مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه برخی ملاحظات استانی و کشور محدودیت هایی را برای سرمایه گذاری ایجاد می کند حمایت مسئولان اجرایی استان از سرمایه گذاری راخوب ارزیابی کرد و خواستار تلاش تیم اقتصادی وسرمایه گذاری برای فراهم کردن شرایط بهتر سرمایه گذاری  و اشتغال در استان و رسیدن به جایگاه بهتر و مناسب تر در کشور شد.

نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد، خواستار حمایت بیشتر مدیران دستگاههای عضو این مرکز شد و گفت: نمایندگان این دستگاهها علاوه بر حضور در مرکز سرمایه گذاری، مسایل مرتبط در دستگاهها خود را نیز پیگیری کنند و پاسخگو باشند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم از به روز رسانی 78 عنوان فرصت سرمایه گذاری استان در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری، عمران شهری و صنعت و معدن خبر داد و گفت: شش فرصت آن به عنوان شاخص معرفی شده است.

محمد دهقان منشادی گفت: به زودی این فرصت ها در قالب لوح فشرده تدوین و منتشر خواهد شد و در دسترسی علاقه مندان و سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.

در این نشست نماینده موسسه آب رسانی کوثر یزد ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری این موسسه را معرفی کرد.

انتهای پیام/ ی

تلاش برای بهتر شدن شرایط سرمایه گذاری در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار