مدیر آموزش و پرورش شوشتر بر لزوم برنامه ریزی لازم جهت استقبال از خانواده های فرهنگیان و میهمانان نوروزی درمدارس تاکید داشت.

در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  علیرضا معینی، مدیر آموزش و پرورش شوشتر گفت: باید با برنامه ریزی مطلوب نسبت به شناسایی نقاط ضعف و قوت سال های گذشته و رفع مشکلات، موانع و کمبودهای مدارس اقدام کرده و نقاط قوت و نوآوری ها را تقویت کنیم تا کسانی که به شوشتر سفر می کنند با خاطره ای خوش این شهرستان را ترک کنند.

 وی تاکید داشت: تقسیم وظایف و برنامه ریزی جهت بازدید از پایگاه های اسکان نوروزی باید صورت گیرد و با بازدید از مدارس می توانیم نسبت به شناسایی و رفع مشکلات موجود اقدام کنیم تا در آستانه تعطیلات نوروزی با مشکلی مواجه نشویم.

معینی افزود:  گروه های بازدیدی جهت بازدید از پایگاه های اسکان تعیین شده است و از همه مدارس مجری طرح اسکان بازدید به عمل می آید.

  مدیر آموزش و پرورش شوشتر بیان کرد: امسال 20 آموزشگاه در شوشتر، آماده پذیرش میهمانان است که از این تعداد ، 140 کلاس در گروه «الف» و 60 کلاس در گروه «ب» قرار دارد و در صورت تکمیل کلیه ی کلاس های مذکور توانایی افزایش ظرفیت پذیرش و اسکان را خواهیم داشت.

انتهای پیام/م

20 آموزشگاه شوشتر آماده پذیرش میهمانان نوروزی است

 

برچسب ها: آموزش و پرورش ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.