نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و ژاپن سند طرح توانمندسازی روستایی را امضا کردند که به طور آزمایشی در استان خراسان رضوی اجرا می‌شود.

ایران و ژاپن سند طرح توانمندسازی روستایی امضا کردندبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل دفتر امور بین الملل و سازمان‌های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی در دیدار سفیر ژاپن در تهران زمینه‌های گسترش روابط و مناسبات را بررسی و برای توسعه همکاری‌های کشاورزی اعلام آمادگی کردند.

هومن فتحی در این دیدار تأکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش مناسبات و همکاری های فنی با طرف ژاپنی آمادگی دارد.

وی افزود: همکاری‌ها در زمینه توسعه روش‌های آبیاری، فناوری تولید برنج و روش‌های مشارکتی در توسعه کشاورزی و روستایی توسعه می‌یابد.

«هیرویاسو کوبایاشی» سفیر ژاپن در تهران، نیز در این دیدار ابراز امیدواری کرد روابط دوجانبه بویژه در بخش کشاورزی بیش از پیش گسترش و تعمیق یابد.

در این دیدار همچنین زمینه‌های همکاری‌های آتی در حوزه‌های شیلات، تغییرات اقلیمی، مکانیزاسیون کشاورزی، تحقیقات کشاورزی و فرآوری برنج بررسی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار