مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت: مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در منطقه آزاد اروند برگزار می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛همایون قنواتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند با تبریک 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد گفت: کانون های مساجد از معتبرترین و با صلاحیت ترین مراکزی هستند که در نقاط مختلف ایجاد شده و به رشد و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری متناسب با اهداف انقلاب اسلامی می پردازند .

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد در منطقه ویژه آبادان و خرمشهر با عنوان مدیریتی مشغول به فعالیت هستند که با پیگیری های صورت گرفته به زودی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد مستقل از خوزستان  برای منطقه آزاد اروند راه اندازی می شود.

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند گفت :طبق مذاکرات صورت گرفته با ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد بزودی در منطقه آزاد اروند فعالیت خود را آغاز می کند و با آغاز فعالیت این تشکل سازمان یافته ، بودجه هایی از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان منطقه آزاد اروند  در راستای گسترش فعالیت های آن اختصاص خواهد یافت .

قنواتی افزود : در منطقه ویژه آبادان – خرمشهر بعنوان یکی از مناطق ویژه فرهنگی کشور قریب به 60 باب کانون فرهنگی هنری در 60 باب از مساجد این دو شهرستان بصورت رسمی و فعال در حال ارائه خدمات فرهنگی هنری هستند که در آبادان 2 باب کانون تخصصی بنام های باقرالعلوم ( ع ) با موضوع " ایثار و شهادت و رهروان شهدا " و "عفاف و حجاب" و در شهرستان خرمشهر  نیز یک باب کانون تخصصی با موضوع" سلامت " در حال فعالیت است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در پایان ابراز امیدواری کرد با تحولات پیش رو بتوانیم حداکثر بهره برداری را از ظرفیت ها و پتانسیل موجود در کانون های فرهنگی هنری مساجد به نفع مردم منطقه ببریم .

انتهای پیام/د

سالروز تاسیس کانون های مساجد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.