پروانه مرزبان گفت: دیدن فیلم توسط کودکان و نوجوانان در کنار خانواده ها آن هم در ایام نوروز بازتاب های مثبت فراوانی دارد.

با اکران مداوم فیلم های حوزه کودک در ایام نوروز موافقمپروانه مرزبان تهیه کننده  سینما درباره اکران فیلم های حوزه کودک و نوجوان در عید نوروز و ادامه داشتن این روند در سال های بعد به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: من کاملا با این اتفاق موافق صد درصدی هستم چون از لحاظ معنوی، مادی و عاطفی اتفاقات بسیار خوبی به همراه دارد.

وی افزود: بچه ها در ایام نوروز تعطیل هستند و نیاز به خوراک فرهنگی خوب و تاثیرگذار مانند سینما و فیلم سینمایی دارند؛ آن هم در ایامی که اکثر برنامه های تلویزیون و سینما برای بزرگسالان است.

وی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم سینما در ایام نوروز برای کودکان هم هست و بهتر است برای سرگرمی و بالابردن روحیه، به آنها توجه بیشتری شود.

این تهیه کننده اظهار داشت: سال ها پیش در ایام نوروز و در طول سال، حوزه تئاتر و سینما توجه بیشتری به کودکان و نوجوانان می کرد و بستری فراهم می شد تا خانواده ها در کنار فرزندان خود به سینما و یا دیدن تئاتر می رفتند. در اصل با یک تیر چند نشان زده می شد، یعنی هم کودکان و نوجوانان و هم خانواده ها آن اثر را می دیدند. چون چندین بار این فیلم ها با اصرار بچه ها دیده می شدند، بازده مالی داشت و از همه مهمتر گرمی رابطه، محبت و عواطف بین والدین و فرزندان بیشتر به چشم می آمد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.