مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از برگزاری جشن نیکوکاری در 3 هزار و 500 آموزشگاه و مدرسه خبر داد.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برنامه اصلی جشن طی 3 روز در سطح استان برگزار می شود و بیش از 3 هزار و 500 آموزشگاه مشارکت خواهند داشت که در 43 مرکز آموزشی مراسم نمادین با حضور مسئولان در سراسر استان برگزار خواهد شد و امروز نیز این مراسم در اهواز در دبستان دخترانه معرفت ناحیه 4 همزمان با سراسر کشور برگزار گردید.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشن ها توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری در مسیر افزایش همبستگی اجتماعی و کاهش فقر موجود در جامعه و کمک به معیشت دانش آموزان نیازمند است که در این راستا تلاش می شود کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه با رعایت نکات اخلاقی و حفظ عزت و احترام به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه اهدا گردد.

موصلی ادامه داد: سال گذشته با اعلام مدارس مبنی بر نداشتن دانش آموز نیازمند، کمک های جمع آوری شده به دیگر مدارس ارسال گردید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان بیان داشت: کمک های انجام شده از سوی خیرین تنها در قالب مبالغ نقدی و کالا صورت نمی گیرد بلکه در برخی موارد به صورت ارائه خدمت نیز می باشد به عنوان مثال تعدادی از فرهنگیان دانش خود را به صورت افتخاری در کانون‌های ما و آموزش و پرورش، آموزش می‌دهند. همچنین تعدادی از پزشکان در قالب طرح شفا و حتی تعدادی وکیل نیکوکار نیز در امور قضایی با ما همکاری دارند.

انتهای پیام/و

ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و قضایی از سوی خیرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.