مدیر فناوری ارتباطات و اطلاعات اتاق ایران گفت: تمامی فعالیت‌ها در اتاق‌های بازرگانی الکترونیکی به طور کامل شفاف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛محمد مهدی کاشف مدیر فناوری ارتباطات و اطلاعات اتاق ایران در نشست مدیران خدمات بازرگانی اتاق‌های سراسر کشور که به میزبانی اتاق بازرگانی شیراز برگزار شد، بیان کرد: در حال حاضر سامانه اتاق بازرگانی بر اساس قوانین کشور، الکترونیکی و تک تک پرونده‌ها قابل بررسی است.

وی افزود: نظارت دولت و اتاق بازرگانی در شرایطی که روند فعالیت‌ها الکترونیکی شده، دقیق‌تر می‌شود و این نقطه قوت برای افرادی است که به دنبال شرایط سالم کاری هستند.

مدیر فناوری ارتباطات و اطلاعات اتاق بازرگانی ایران اضافه کرد: اتصال به سامانه‌های همجوار و نهاد‌های دیگر در کشور نیز از مواردی است که باعث تسهیل شرایط کسب و کار می‌شود و در این زمینه نیز اتاق بازرگانی ایران در حال انجام فعالیت‌های مناسب است.

وی با بیان اینکه فضا‌های بین المللی نیز در دستور کار اتاق بازرگانی ایران است ادامه داد: الکترونیکی کردن فرآیند‌ها در فضای بین المللی نیز در دستور کار است و لازمه تحقق این امر مهم در گمرک کشور مقصد است که از طریق سیستم با ما تبادل نظر کنند که این کار را با برخی از کشور‌ها از جمله کره جنوبی و ترکیه شروع کرده ایم.

کاشف با اشاره به اینکه عمل به قانون، کاهش زمان و هزینه‌های بازرگانان مد نظر است اضافه کرد: در سال ۹۶ به تعداد ۲۸ هزار و ۸۳۴ هزار مورد مسئله از سوی کاربران و بازرگانان پاسخ داده شده است.
انتهای پیام/ ت

فرآیند فعالیت‌ها در اتاق بازرگانی به طور کامل شفاف است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار