مهمترین اخبار و رویدادهای شورای شهر از دوازدهم تا هفدهم اسفندماه را با یک کلیک مشاهده کنید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شورای شهر تهران در هفته ای که گذشت، شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

مافیای باغخواری و سوداگران زمین به جان سرسبزی شهر افتاده‌اند

آرش حسینی میلانی عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: دیر زمانی است مافیای باغخواری و سوداگران زمین به جان سرسبزی شهر افتاده‌اند.

 

شهردار تهران به داد مردم خیابان 17 شهریور برسد

محمد علیخانی‌ عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران می‌خواهم‌ هر چه سریعتر‌ به داد مردم خیابان 17 شهریور برسد‌ و با تأمین رضایت شهروندان اقدام لازم را انجام دهد.

 

طرح ترافیک جدید تایید شد

کمیته انطباق مصوبات شورای شهرتهران  در فرمانداری،طرح ترافیک جدید را تایید کرد.

 

رویکرد تحقیق و تفحص در همشهری باید به پیگیری‌های قضایی منجر شود

الهام فخاری عضو شورای شهربا بیان اینکه کمیته تحقیق و تفحص‌ موضوع همشهری را بررسی می‌کند، گفت: رویکرد ما باید به گونه‌ای باشد که پیگیری‌های قضایی ایجاد شود.

 

نامگذاری ساختمانی از شهرداری تهران به نام حجاریان کاری کوچک در حق اوست!

زهرا صدر اعظم نوری عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سعید حجاریان‌ به عنوان تئوریسین‌ جریان اصلاحات است، گفت: نامگذاری ساختمانی از شهرداری تهران به نام حجاریان کاری کوچک در حق اوست!

 

مصوبه برج باغات لغو خواهد شد

مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران با حضور در مراسم روز درختکاری شهرداری منطقه ۵ در صحبت‌های خود از لغو مصوبه برج باغات خبر داد.

 

نگرانی سالاری از طرح نوسازی بافت فرسوده دولت

محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر گفت:دولت هنوز از طرح نوسازی بافت فرسوده به صورت واقعی رونمایی نکرده اما اقدام به کلنگ زنی برای احداث ساختمان در زمین های باز شهری کرده است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار