دشمن بیشترین وقت و سرمایه‌ خود را برای لطمه زدن به جایگاه زن مسلمان متمرکز کرده است

امام جمعه موقت تبریز،با تاکید به اینکه دشمن بیشترین وقت و سرمایه‌ خود را برای لطمه زدن به جایگاه زن مسلمان متمرکز کرده است، افزود: آنان واقف هستند که اگر نقش مثبت زنان در جامعه را به منفی تبدیل کنند، موفق خواهند شد.

دشمن بیشترین وقت و سرمایه‌ خود را برای لطمه زدن به جایگاه زن مسلمان متمرکز کرده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت‌الاسلام احمد مطهری‌ امام جمعه موقت تبریز،نقش مهم و تاثیرگذار زنان ایرانی در جامعه برای دشمنان مشخص شده است برای همین با ترویج بی حجابی تلاش می کنند به اهداف شوم خود برسند.

وی گفت : این که برخی نویسندگان غرب زده و به اصطلاح روشنفکران هر روز در مورد حجاب حرف جدیدی می‌ زنند، به این دلیل است که می دانند اگر نقش مثبت زنان در جامعه را به نقش منفی تبدیل کنند، در گسترش فساد موفق خواهند شد.


حجت الاسلام مطهری افزود: برخی ادعا می‌ کنند در قرآن هیچ صحبتی از رعایت حجاب نشده است در حالی که آیات متعددی در مورد رعایت حجاب و عفاف وجود دارد و تاکید کرده که زنان و دختران باید از پوشش مناسب استفاده کنند و مراقب باشند زینت‌هایشان آشکار نشود تا به تبع آن روح و جسمشان در آرامش و سلامت باشد.


خطیب موقت نماز جمعه تبریز در بخش دیگری از خطبه ها به مراسم سنتی چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت : در موضوع شادی کردن در چهارشنبه آخر سال مشکلی وجود ندارد ولی برخی وقت ها شاهد صحنه‌ های تاسف‌ باری هستیم که افراد نا آگاه برای شادی مقطعی و لحظه‌ ای ، خسارت‌ های جبران‌ ناپذیری به خود یا دیگران وارد می‌ کنند و یک عمر داغ روی دل دیگران می‌ گذارند.


وی همچنین با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرای اطهر (سلام الله علیها ) و امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد : همه ما مدیون امام خمینی(ره) هستیم که باعث سربلندی مسلمانان در دنیا شدند و اسلام ناب محمدی را احیا و استکبار جهانی را خوار و ذلیل کردند.


حجت الاسلام مطهری ، موضوع کاروان های راهیان نور را از دیگر برنامه های مهم آخر سال برشمرد و گفت : این کاروان ها نوعی گردشگری جنگ است و جوانان با حضور در مناطق جنوب و غرب کشور ، به عظمت و اهمیت 8 سال دفاع مقدس پی می برند و از رزمندگان درس ایثار ، شجاعت و فداکاری یاد می گیرند.


امام جمعه موقت تبریز در ادامه خطبه ها با اشاره به جایگاه شهدای مظلوم مدافع حرم تصریح کرد : وقتی چندین هزار خبیث با نام داعش توانستند در عرض چند ماه دو کشور را در اختیار بگیرند و قتل و جنایت به راه بیندازند ، بیشتر به جانفشانی شهدای خود پی می‌بریم.

انتهای پیام/

سرمایه گذاری دشمنان برای انحراف بانوان ایرانی

برچسب ها: نمازجمعه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.